Profiteer van 10% korting voor orders vanaf €50 met code 'SAFE10'

Retourneren

Voor alle producten geldt dat deze alleen geretourneerd kunnen worden als de verzegeling nog intact is. Stuur gebruikte producten niet terug. Doe je dit toch, dan is het niet meer te verkopen en kan de waardevermindering oplopen tot 100%.

Algemene vragen

Heb je vragen, dan kun je ons per e-mail bereiken op info@luxuryfacemasks.nl.

 

Wat te doen bij een verkeerde levering?

Heb je een verkeerde levering ontvangen, neemt dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@luxuryfacemasks.nl. Onze medewerkers helpen je graag verder en lossen dit probleem direct met je op.

 

Wat te doen bij een defect product?

Indien het artikel door je beschadigd is ontvangen, kunt u gebruik maken van onze garantieregeling. Neem wanneer dit is gebeurd even contact op met de Klantenservice en wij lossen het voor je op.

 

Op onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.


Hoe retourneren?

Hier vind je het retourformulier wat je nodig hebt. Vul dit in en voeg het bij je retour toe.

Stuur het defecte product retour met een kopie van je factuur en het ingevulde retourformulier. Stuur het product samen met de formulieren retour naar:

Guy Sarlemijn Design
T.a.v. Retouren Luxury Face Masks
Zuid-Kavelsedijk 3
3291 LX Strijen

 

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren. Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Je retour wordt binnen vijf dagen na ontvangst in behandeling genomen en naar tevredenheid opgelost.

 

Hoe een product retourneren dat niet bevalt?

Heb je online een product aangeschaft en het voldoet niet aan je verwachtingen? Let op: je mag i.v.m. hygiëne alléén retourneren indien het zegel niet verbroken is. Stuur het product dan naar ons terug. Na ontvangst heb je 14 dagen om het product terug te sturen of aan te geven dat je van de koop afziet. Graag terugsturen met originele verpakking indien dat redelijkerwijs mogelijk is. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening.

Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding krijg je het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending van ons terug. Wij vergoeden die verzendkosten niet als je slechts een gedeelte van de bestelling retourneert. Wij betalen terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee de betaling is gedaan. Bij gebruik of beschadiging kunnen wij de kosten voor de waardevermindering in rekening brengen.

En sorry dat je deze extra moeite moet doen, we hadden liever gezien dat je je aankoop vol plezier ging gebruiken. Hopelijk tot de volgende keer en we lossen het voor je op.